Müşteri Politikamız

Teknolojiyi kullanarak müşteri ihtiyaçlarına yenilikçi yaklaşım ile %100 çözümler sağlamak . Biz, müşteri memnuniyetini sürekli hedef olarak seçiyoruz. Müşteri değer ve ihtiyaçlarındaki değişiklikleri her zaman takip ederek, müşterilerimizin hizmetlerimizden neler beklediğini belirleyip ve bu beklentileri koşulsuz yerine getiriyoruz. Projelerimizde en doğru ve verimli yöntemlerle ve “0” hata ile hizmet sunmayı, İlk andan itibaren hizmetin doğru verilmesini, Müşterilerimizin talep, başvuru, öneri ve şikayetlerini bize kolaylıkla iletebilmesini, Hizmetlerimizi sunarken empatik yaklaşım ile müşterimizin yerinde durabilmeyi, Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğunu, Şirketimize ulaşan talep, başvuru ve şikayetlerin şeffaf ve objektif bakış açısı ile değerlendirmeyi ve gizlilikle yürütebilmeyi, Müşteri memnuniyetsizliği ve şikayetinin tekrar oluşmaması için Kalite Yönetim sistemi kapsamında gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerin gerçekleştirilmesini Tüm iş süreçlerinde Sürekli iyileştirmeyi esas almayı hedefliyor ve taahhüt ediyoruz.